نجات خواهرزاده از مجازات قصاص

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

نجات خواهرزاده از مجازات قصاص

 

پسري كه متهم است دايي‌اش را به قتل رسانده در جلسه محاكمه گفت كه مقتول او را به خاطر بي‌كاري‌اش سرزنش مي‌كرد.

 صبح امروز نماينده دادستان تهران مقابل هيات قضايي شعبه 74 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت و كيفرخواست را شرح داد. او گفت پسري كه ماموران بدرقه او را از زندان به دادگاه منتقل كرده اند بهادر نام دارد. او تيرماه سال گذشته بعد از قتل دايي‌اش كه بهروز نام داشت بازداشت شد و در همه مراحل بازجويي‌هم به جرم خودش اقرار كرده است. هرچند اولياي دم با حضور در دادسرا از او علام گذشت كرده‌اند اما درخواست مي‌كنم تا از جنبه عمومي جرم مجازات شود.

سپس متهم در جايگاه قرار گرفت و گفت قبول دارم كه مرتكب قتل شده‌ام اما از حادثه‌اي كه اتفاق افتاده پشيمان هستم. خانواده‌ام از من اعلام گذشت كرده‌اند و از شما هم درخواست گذشت دارم.

بهادر گفت من بيكار بودم و مقتول هر وقت من را مي‌ديد تحقيرم مي‌كرد. روز حادثه در خانه بودم كه دايي‌ام وارد شد. دوباره سر همان موضوع با من مشاجره كرد. من كنترل خودم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌اي به او زدم كه فوت شد. متهم در اخرين دفاع هم گفت من قصد كشتن نداشتم. براي يك لحظه كنترل خودم را از دست دادم و حادثه اتفاق افتاد. هيات قضايي سپس وارد شور شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:نجات خواهرزاده از مجازات قصاص , ] [ 21:5 ] [ علیرضا ]
[ ]